Saturday, July 31, 2010

sekeeeeejap jer

ngeee ngee ngeee...:)  ahhaa..terpaksa memecahkan tembelang ku ...ahhhaaa..
tahlah nak kata ape..tapi tue lah aku .kalau rasa nak luah..aku luah..kalau taknak.jangan harap untuk ku luahkan
macam tu lah aku ..terutamanya dalam makmal kaunseling ...ader je hal yang aku akan buat..cari untuk elak tak nak jadi klien ..ngeeeeeee ngeee ngee..patutkan sifat ini ada pada seOrang bakal kaunselOr...sepatutnya aku kena faham apa itu empati..memahami..memahami dan memahami..dalam bahasa orang putihnyer..aku kena ' get into his/ her's shoe...tapi kalau aku rasa aku nak kongsi ..kOngsilah..uhuuuhuu..ada baik dan banyak buruknyer..
ngee ngee ngeee...
baeeeeeeek..berbalik kepada apa hajat aku di sini ----> hari ini aku datang kl..ngeee ngee ngee
sambil otw ke rumah achik ku di desa pandan..aku bertemu 'mr.right' ku yang telah lama ku tak tatap wajahnya..rinduu rinduu..rinduuu akan sayang ku itu ...ngeeee ngeee ngeee..pecah tembelang ..waaaaaaakaaakkakaaaa..ape2 jelah :) macam macam aku nak cakap..macam2 terbang kat kotak fikiran ku tapi bila ku tatap wajahnya ..adUiiiiisssh ! lupa segalanya ..x jadi lah marah ..ngeeee ngee..145 hari tak ku tatap wajah itu ..maka ..rindu ..rindu..rindu serindu-rindunya...tapi aku dapat berjumpanya sekejaaaaaaap sangat...uhhuuuuhuuu ..waktu nak balik..terasa macam di tinggalkan ..sediiiiiiihh lar pulak...tapi takpela..ape2 pun dapat juga kulepaskan rasa itu ..puas tapi tak puas..

No comments:

Post a Comment